Fórum

De LNLUG Website

thumbnail
Dimitri Tischenko, modificado 11 Anos atrás.

De LNLUG Website

New Member Postagens: 22 Data de Entrada: 10/11/11 Postagens Recentes
Beste LNLUGgers!

Ik moet bekennen dat ik de afgelopen tijd niet erg vaak op onze website ben geweest, maar na hernieuwde inspiratie van het geweldige event gisteren (organisatoren, nogmaals bedankt!) dus wel. Ik vond de homepage van onze wiki wat rommelig, en heb hieronder een aanzet tot verbetering:

  • Events alleen in de kalender invoren (niet in de wiki dus)
  • Rechterkolom: asset publisher met upcoming events (wie heeft genoeg rechten om dit te doen?)
  • Eventueel ergens ook nog archief van events in het verleden
  • Wiki homepage:
    * outdated informatie verwijderen
    * leidraad voor LNLUG members plaatsen, getiteld "Wat kan ik bijdragen", verwijzen naar afzonderlijke handleidingen


Ik wil graag dit stuk reorganisatie op mij nemen.

Wat vinden jullie? Laat wat horen in dit forum.
thumbnail
Wieteke den Uijl, modificado 11 Anos atrás.

RE: De LNLUG Website

Junior Member Postagens: 56 Data de Entrada: 19/04/11 Postagens Recentes
Hoi Dimitri,

Ik zou graag willen dat we genoeg rechten zouden hebben om meerdere/andere portlets te plaatsen. Dit heeft alleen binnen de user group niemand, bij mijn weten. Als we straks (duurt misschien nog even) social office krijgen als user group sites, dan hebben we volgens mij meer mogelijkheden. Tot die tijd is de enige optie, dit bij James aanvragen.

Ik zag al wel dat jij en Corné bezig waren geweest, info van de wiki te verplaatsen om het overzichtelijker te maken. Top! Ik zal ook nog weer mijn steentje bijdragen daar.
thumbnail
Corné Aussems, modificado 11 Anos atrás.

RE: De LNLUG Website

Liferay Legend Postagens: 1313 Data de Entrada: 03/10/06 Postagens Recentes
Events alleen in de kalender invoren (niet in de wiki dus)

Mensen kunnen wijzigingen op de wiki pagina 'volgen' en niet wijzigingen op de events. Een overzicht van events in de nabije toekomst lijkt mij wel op zijn plaats.
In de regel doen we beide.

Rechterkolom: asset publisher met upcoming events (wie heeft genoeg rechten om dit te doen?)
Zie Wieteke

Eventueel ergens ook nog archief van events in het verleden
Gedaan.

Wiki homepage:
* outdated informatie verwijderen
Gedaan, ik wachtte nog even op nieuws van het Event.


* leidraad voor LNLUG members plaatsen, getiteld "Wat kan ik bijdragen", verwijzen naar afzonderlijke handleidingen
Vul maar in zoals jij het voor je ziet. In het verleden heb ik dit zo gedaan, zodat de aandacht niet verloren ging in een of ander obscure hoekje.
Om in een later stadium updates te geven over voortgang. (Zoals ik wel kan doen bij de enige echte actieve initiatieven Meeting/Vertaling.