留言板

Liferay-ről kérdések

thumbnail
Szőke Csaba,修改在14 年前。

Liferay-ről kérdések

New Member 帖子: 6 加入日期: 10-3-10 最近的帖子
Üdvözletem mindenkinek!


Elsőként, nagyon örülök, hogy Magyarországon is kialakult egy Liferay-el foglalkozó közösség.
Még új regisztrált tag vagyok, ezért szeretnék bemutatkozni:
Szőke Csaba vagyok, 21 éves és Borsod megyében lakom, Miskolctól nem messze.
A Miskolci Egyetemen 3. éves Bsc mérnök informatikus hallgató vagyok.
Ebben a félévben egy tárgyam (Projekt/komplex feladat c. tárgy) keretében fogok kutatni és fejleszteni a Liferay-el kapcsolatban.
Feladatom: Közösségi pénzügyi portál létrehozása Liferay alapokon

Még sajnos nem régen kezdtem a kutatást és még igen csak zöldfülű vagyok a témában, de nagyon érdekel a technológia.

Elsőként is a Liferay Tomcat-en (liferay-portal-tomcat-6.0-5.2.3.) futó változatát töltöttem le és ezt tanulmányoztam.
(Letöltöttem továbbá a Glassfish-es változatát is, de az jóval lassabban futott a gépemen, így a Tomcat-el használom.)

Lenne pár, lehet fárasztó kérdésem, de sajnos ahogy említettem még nagyon kezdő vagyok a témában:
- A problémám az lenne, hogy készítettem próbálkozásból egy demo portált, ami már működik is. Ezt a portált szeretném egy másik alkalmazás szerverre is átvinni, így szimulálva azt, hogy ha egy igazi szerverre akarom tenni, milyen adatokat, könyvtárakat kell átvinnem.
Megpróbáltam mindent ami csak eszembe jutott.
..\liferay-portal-5.2.3\tomcat-6.0.18\webapps\ROOT könyvtárat és a már telepített portleteket helyeztem át az új szerver webapps könyvtárába, de ekkor is az alap Liferay portál töltődött be és nem az enyém.
Kérdésem az lenne, hogy a Liferay hol tárolja az általam létrehozott portálokról az adatokat?
Milyen fájlokat, könyvtárakat kell áthelyeznem ahhoz, hogy hordozható legyen a portálom?

-Egy másik kérdésem:
Már készítettem egy saját témát a css-ek megváltoztatásával és ez működik is.