Liferay to Provide U.S. Postal Service with Platform to Modernize Employee Experience

Liferay's Digital Experience Platform will integrate systems and streamline processes

LOS ANGELES, Calif. – (January 31, 2022) – Liferay, Inc., which makes software that helps companies create digital experiences on web, mobile, and connected devices, today announced that the United States Postal Service is adopting the Liferay Digital Experience Platform to modernize its employee experience.

The new solution addresses the needs of an evolving workforce by integrating systems, streamlining and automating workflows to drive consistency in service delivery for 630,000 employees across the organization.

"We are excited to help U.S Postal Service provide more convenience to all its workforce through integration and content management capabilities", said Todd Jarvis, VP of global Channel Sales at Liferay. "The employee experience has increasingly grown as a priority for top organizations all over the world, such as USPS, that keep innovating and delivering more value to its customers".

Developed by Liferay's partner Imagine Believe Realize, LLC (IBR), the system will include a robust content management, search, mobile-responsive and personalization platform that will support USPS' dynamic HR organization. IBR's team of innovative and agile experts is a perfect fit for leveraging Liferay's capabilities, helping USPS offer a best-in-class digital solution for its employees.

A propos de Liferay

Liferay aide les organisations à relever leurs défis uniques en créant des expériences innovantes, orientées client sur sa plateforme d'expérience numérique (DXP) déployée dans le cloud. Cette plateforme est open source, ce qui la rend plus fiable et sécurisée. Liferay est utilisé par des milliers d'entreprises à travers le monde dans des secteurs aussi variés que la finance, la banque, l'assurance, la fabrication, la santé, et le secteur public. Notre objectif est d'aider les entreprises à atteindre leur plein potentiel pour servir les autres et de fournir le meilleur service, tout en essayant de laisser une empreinte positive sur le monde grâce à nos activités et à notre technologie. Pour plus d'informations, rendez-vous sur liferay.com.

© 2022 Liferay, Inc. Tous droits réservés.

Liferay, Inc.
Anne Durey